Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

środa, 9 lutego 2011

Ruszyła maszyna

Tak, tak. W końcu się zaczęło! Niniejszym oświadczam, że moja pracownia jest już firmą:)
Pracy w związku z tym jest ogrom i - jak każdy kto sam zaczynał - doświadczam notorycznego braku czasu na wszystko. Ba, to jest regularny niedoczas!;) Wszędzie tyły, ech... Remont lokalu w toku, trwają intensywne przygotowania nowego miejsca na warsztaty (szkolenia) z Wami. Podłoga już przygotowana, ściany w trakcie malowania (potrzeba jeszcze jednej warstwy do pełni szczęścia), witryny także w trakcie ubierania w nowe wdzianko, towar powoli już zamawiany, sklep internetowy dostał w końcu regulaminy. I tu potwierdzenie: tak, jest już sklep internetowy Manualnie.pl:) Zapraszam Was tutaj:


Dla chętnych banerki sklepu (będzie mi miło jeśli zechcecie któryś umieścić na Waszych stronach czy blogach, za co z góry bardzo dziękuję:*):


Sklep co prawda jeszcze świeci pustkami, ale mam dla Was ważną informację: od rana ruszają zapisy na szkolenia w Manualnie.pl :)
O wszystkich szczegółach możecie przeczytać tu: http://www.manualnie.sklep.pl/regulamin-szkolen-pm-10.html
To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy pytali mnie ostatnio o zajęcia. Na pierwszy ogień niespodzianka: warsztaty gościnne z Kreatywnie.com, czyli filcowanie  fantastycznych kapeluszy i oryginalnych kapci z wełny merynosów oraz warsztaty z Sylwią Serwin, na których będziemy robić koronki z wydmuszki gęsiej i zmieniać w szkatułki wydmuszki strusie. Ze względu na niewielkie rozmiary lokalu liczba miejsc jest dość ograniczona, dlatego spieszcie się z zapisami! Dokładny terminarz ze wszystkimi szkoleniami/kursami jakie aktualnie odbywają się w Manualnie.pl dostępny jest w zakładce bloga "Terminarz szkoleń".

To jednak nie wszystko:) Z okazji rozpoczęcia działalności przygotowałam dla Was coś na wirtualną "parapetówkę" czyli po prostu lubiane przez wszystkich CANDY :)

Zasady są następujące: 
1. Należy zostawić komentarz pod tym postem (wpisujemy się tylko raz by każdy miał równe szanse).
2. Umieszczamy na swoim blogu informację z dołączonym zdjęciem o zabawie (najwygodniej w pasku bocznym)
3. Zabawa trwa do 1.03.2011 do 23:59. Wyniki zostaną podane następnego dnia rano czyli 02.03.2011
4. Nagrodą jest wszystko co znajduje się na załączonych zdjęciach, czyli:
- zestaw startowy do decoupage firmy Dala, w skład którego wchodzą krak dwuskładnikowy (2x125ml), klej do decoupge (1x125ml) i lakier wodny (1x125ml)
- pasta do wypełniania spękań Antique Rub (kolor złoty), również firmy Dala,
- 1 pędzelek do farb akrylowych, biały nylon (Kozłowski)
- 1 owalna bomboniera (To-Do)
- 1 podobrazie bawełniane Winsor (13x18), zagruntowane, gotowe do ozdabiania,
- 1 podkładka frezowana
- zestaw 48 sztuk serwetek w różnych wzorach, niektóre już nie do zdobycia, z moich prywatnych zbiorów
Mam nadzieję, że ktoś zechce przygarnąć tę gromadkę;)
I zbliżenie na serwetki (niektóre wzory są w 2 egzemplarzach):
I na koniec miniaturka zdjęcia do pobrania na bloga:
 Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie:) I trzymajcie mocno kciuki by dopinanie guzików szło jak po maśle;)

140 komentarzy:

  1. Kasiu czytam ten post i nie mogę przestać się uśmiechać - GRATULUJĘ!!! Wspaniale! - samych sukcesów życzę,a na pewno tak będzie bo zdolniaha z Ciebie niesamowita :) Banerek oczywiście wrzucę u siebie bo sama chętnie będę zagądać i może kiedys uda mi się w końcu dotrzeć :) A co do cukierasków to jak najbardziej z ogromną przyjemnością je przygarnę ;) Uścisków moc jeszcze raz POWODZENIA! :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza? może się uda :) Kacha, trzymam kciuki za olbrzymie powodzenie manualnie.pl!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodkie cukiereczki z samego rana! ustawiam się i czekam na rozwój sklepu, chętnie będę zaglądać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu,
    cieszę się ogromnie!!!!
    Gratuluję!
    Życzę skrzydeł :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i trzymam kciuki! Świetne logo i kolorystyka sklepu.

    Kasiu czy dotarł do Ciebie mail wiadomy o który prosiłaś? Nie dostałam żadnego potwierdzenia....

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszliwie drogie te szkolenia :( Zdecydowanie wolę te we wrocławskiej "Rupieciarni" - tańsze chyba o więcej niż połowę za to samo. Może warto zastanowić się nad tymi cenami?

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że w końcu ruszyłaś:)))
    Najszczersze gratulacje i powodzenia:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję odwagi rozpoczęcia działalności!
    i trzymam kciuki za powodzenie
    i oczywiście zapisuje się na cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to gratuluje rozpoczecia działlności. Gdybym mogła rzuciłabym grosik w rogi sklepu na szczęście (taki tam zwyczaj).
    Ustawiam sie oczywiście w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację z okazji otwarcia działalności!!! :) Ja oczywiście chętnie stanę w kolejce, bo od dawna marzy mi się decoupage, tylko jakoś odwagi brak... może to byłby ten znaczący pierwszy krok? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu trzymam mocno kciuki !!!!!!!!! i staję w kolejce

    Anek73, wydaje mi się, że to jest właśnie wolny rynek ;-) Każdy ma wolny wybór

    Czas żeby ludzie zaczęli cenić ręczną robotę, bo chyba wszystkie wiemy ile serca i energii wkładamy w pracę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ogromnie i trzymam kciuki za powodzenie! A na cukierasy jestem chętna jak najbardziej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bardzo chętnie:) i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wielkie!
    Trzymam kciuki mocno :)

    I ustawiam się w kolejce po prezenciki, a jakże! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję!!!
    Powodzenia!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia w biznesie i satysfakcji z realizowania swoich pasji. Zgłaszam się do zabawy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i zapisuję się na cukieraski.
    Powodzenia.
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje otwarcia :) z życzę wielu klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia ;)

    i też chętnie dopisuję się do Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne!Chętnie przygarnę :)
    magdalena
    magnow78@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale cudne candy:) już się zapisuję i pozdrawiam z edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się zgłaszam :) i liczę na szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Grauluje inwencji i odwagi w otworzeniu własnego biznesu.Życze wielu klientów.
    Ustawiam sie w kolejce bo mam zamiar rozpocząć przygode z deku i każda pomoc sie przyda.
    Pozdrawiam Karina.
    wikifiki13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę powodzenia :)
    http://kamanoska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad spróbowaniem decou, więc ustawiam się w kolejce - jeśli mi się poszczęści to będzie znak ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również gratuluję i na candy się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję :)
    oby wszystko się powiodło!
    (i również dopisuję się do kolejki po słodkości)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały zestaw! Dołączam do chętnych - shirafune@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję odważnego kroku i trzymam kciuki, a przy okazji ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. hyy, nie można się oprzeć ;-) Też się zgłaszam i pozdrawiam,
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w prowadzeniu biznesu, dużo klientów i mało starć z US ;)
    I z chęcią zaopiekuję się cukieraskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. leze sobie chora w lozku i przekopuje sie przez rozne blogi i chyba tylko u Ciebie wytrwalam do konca:)
    tez uwielbiam takie dlubanie wiec bardzo mi sie podobaja te twoje kreacje:)

    zapraszam do siebie na papeteria.wordpress.com
    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce przesyłąm serdeczne
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również gratuluje i życzę sukcesu..
    Na Candy oczywiście sie zapisuje... Uwielbiam decupage i chciałabym spróbować tej techniki a taki zestawik startowy bardzo by się przydał... Teraz tylko zostaje czekać czy szczęście akurat do mnie zawita :)

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i życzę powodzenia;)
    zapisuję się na cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ode mnie również gratulacje.
    Ustawiam się w kolejce do losowania;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia zyczé
    I zapisuje sie na ten superoooooowwwyyyyy zestaw do decoupage!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. ustawiam się grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. wow! ale cukierasy! ustawiam się w kolejce wraz z życzeniami POWODZENIA!!!
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja także ! :D
    Z chęcią przygarnę ;)
    http://moniquepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja zapiszę się na słodkości :) Banerek już wstawiony.
    Życzę powodzenia w rozkręcaniu interesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. staję grzecznie w kolejce i próbuję szczęścia :)
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/

    p.s. zapraszam po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję i się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja stanę w kolejce ;)
    pozdrawiam,
    abstrakcja0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. taka maniaczka deco jak ja nie może przejść obojętnie obok takiego deserka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Na wstępie- serdeczne gratulacje!!!
    A taki zestaw to istne marzenie, więc staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. No to serdecznie gratuluję i życzę sukcesów:).
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości:).
    Pozdrawiam
    Agula

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę powodzenia i gratuluję.
    Może i mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam,
    Alexandra

    OdpowiedzUsuń
  50. wielkie gratulacje!!!! Myślę, ze juz niedługo poukładasz sobie wszystko i czasu troszkę przybędzie :)
    A na Candy oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. trafiłam tutaj przez linki i ustawiam się po słodycze:) a czy sklepik jest także stacjonarnie we wro?

    OdpowiedzUsuń
  52. congratulazione per questo inizio ti faccio un in bocca al lupo ho inserito il banner nella slidebar "adversating" di kreattiva.blogspot.com, il blog candy l'ho inserito su sorrisodiluna.blogspot.com un pò di pubblicità non fa mai male
    non mi resta che incrociare le dita e sperare in un pò di fortuna ciao rosa.kreattiva

    OdpowiedzUsuń
  53. zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  54. Serdeczne gratulacje. Zapisuję się oczywiście i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  55. To i ja się dołączam! :))
    http://linnennshandmadeart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Również ustawiam się w kolejce po te wspaniałe cukierasy :). Pozdrawiam! Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudne candy i ja się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne te serwetki, jestem na nie chętna i to bardzo:)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  59. aj, takie piękne serwetki, a ja nie mam bloga :/
    linka daję tu, mam nadzieję, że zostanę przygarnięta do losowania :)
    pannomalo.digart.pl
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. na takie cukiereczki i ja chetnie sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też się zgłaszam! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się.
    + gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się a i do sklepu zajrzę. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również się zgłaszam.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  65. Your candy's just wonderful. Thank you very much for the chance to win it!
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również się zgłaszam
    http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowności! Szczęściarzem będzie ten, kto wylosuje te piękne rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  68. Serdecznie gratuluję i zgłaszam się do zabawy po te wspaniałości:)))

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się.
    candies-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny zestaw!! z dala nigdy nie pracowałam, to teraz może bedę miała okazję spróbować ;)
    pozdrawiamy
    decu-miauczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Trzymam kciuki z całych sił i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję i życzę powodzenia..będe trzymac kciuki;)
    Oczywiście ustawiam sie w kolejce...

    Pozdrawiam,
    karolka_mikulka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Życzę powodzenia i trzymam kciuki! A po taaaaakie słodkości ustawiam się czym prędzej w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  74. każdy kto ma odwagę "robić swoje" wzbudza we mnie podziw ...ja niestety nie umiem się odważyć...
    Wam życzę powodzenia!!!
    pozdrawiam i ustawiam się w kolejkę
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne przydasie! Zapisujemy się i zapraszamy na nasze powitalne Candy :)
    http://tusiemaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Great candy! I like it! http://olgabest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję!!!!Życzę wielu sukcesów, mnóstwa zadowolonych i powracających klientów!
    Zapraszam na moje candy en-contra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. ustawiam się w kolejce po te słodkości :)
    i oczywiście gratulacje, 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  79. Jakie wspaniałości, ja też chciałabym je wygrać, przydałoby mi się bardzo:-) pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  80. Po pierwsze, Gratuluję przekształcenia pracowni w firmę:)
    Po drugie, cukierasy są rewelacyjne, i z chęcią przełączę się do grona chętnych:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Gratluję i życzę powodzenia!!!
    Candy jak marzenie - ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję rozpoczęcia działalności i życzę szybkiego zebrania "owoców" twojej ciężkiej pracy.
    Ustawiam się też w kolejce po słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  83. ależ się ucieszyłam z kursu :) nauczę się czegoś to i ja bloga założe i pierwsze candy zorganizuję :) vivi22@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Ustwiam się w kolejce i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję i ustawiam się w kolejce po te wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Oj przydałby mi się taki zestaw startowy... Jak na razie inwestuje w scrapbooking, ale decoupage tez mi się marzy

    OdpowiedzUsuń
  87. Dzięki temu candy dowiedziałam się, że rusza taki sklep w moim mieście, bardzo się cieszę :) Oczywiście, staję w kolejce po cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  88. To ja serdecznie gratuluję i staję w kolejce :)) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  89. miód, malina ... :)
    w kolejce się grzecznie ustawiam
    i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratulacje i trzymam kciuki za dopinanie guzików ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Gratuluję otwarcia pracowni :D pomysł ze art szkoleniami :D troszkę drogo ale n a pewno znajda się klientki/klienci :D powodzenia

    a candowa gromadka taka wypasiona :D super zestaw na początek :D ustawię się grzecznie w kolejce i pomarzę :D bo marzenia sie spełniają :D
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  92. Wonderful gift! I am playing! :)

    http://monessa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje wielkie!cieszę się ogromnie!!!!
    i trzymam kciuki za powodzenie.
    http://snysmymrik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. boskie te cukiereczki, z chęcią bym je przygarnęła, tak więc dopisuje sie do kolejeczki :)
    Gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratulujemy wspaniałej imprezy!
    Co kochanie!
    Jesteśmy zadowoleni z udziału!
    http://ya-belyova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Zglaszam się zgłaszam :) i zycze powodzenia w rozkrecaniu biznesu :)
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. ja też chętnie się zgłoszę po gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  98. O jaaaaaaaa ale cuda dekupażowe!!!!!!!! Ale ślinka leci aaaaaaa:D

    Jasne,że się ustawiam w kolejeczce po te cuuuda:):):)

    Pozdrawiam Joasia:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo chętnie dołączę :)
    Pozdrawiam!
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem chętna na te cuda i gratuluję własnej działalności!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. Czy ktoś zechce przygarnąć? Zobacz jaka długa kolejka już się ustawiła po tę gromadkę. Ja też stoję, bo bardzo lubię decoupage, a że dopiero zaczynam - niewielki mam zasób akcesoriów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl
    ale ładne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  103. http://stamping-fantasies.blogspot.com/2011/01/candy-share-out.html
    Hello!

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie, bardzo chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudowne cukieraski!

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://violetowewzogrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. A czy i ja mam szansę starać się o te cukiereczki? Bloga nie posiadam, ale z miłą chęcią stanę w kolejce.
    Pozdrawiam,
    Ania andziulkaaug@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Nie mam szczęścia, ale co tam zapiszę się:))) Cudne cukierasy i gratulacje z powodu otwarcia Pracowni!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję i życzę powodzenia. Ja mam za sobą już prawie dwa lata bycia business-woman i nie wiem, czy wytrzymam kolejne dwa. Ale tobie życzę samych sukcesów i trzymam kciuki! A na słodkości, oczywiście, też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  109. gratulacje, candy super, szczegolnie dla mnie, bo dopiero co chce nauczyc sie decoupage :) takze licze na szzczescie, nigdy nie wiadomo!

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratuluję i staję w kolejce może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Gratuluje, powodzenia życzę i do kolejki się zapisuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  112. wow! jakie bogate candy! piszę się na to i gratulacje ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Stadko fajniusie, więc wyciągam rączusie- może się uda =}
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    Ps. wcześniej zapomniałam o @ :/

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję i życzę powodzenia , oj długa ta lista chętnych ale co tam dopisuję się ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Fajny zestawik, oczywiście się zapisuję :)
    Powodzenia w prowadzeniu firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja trzymam kciuki za udany interes ;) Powodzenia!

    I oczywiście piszę się na te wspaniałości na załączonym obrazku :)
    Zapraszam do siebie:
    http://deco-pasja.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  117. Spacerując od bloga do bloga trafiłam tutaj i mam nadzieję zostać na dłużej. No i oczywiście nie mogę oprzeć się pokusie ustawienia się w kolejce po takie rarytasy. Pozdrawiam Issa
    http://ik-issa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Jestem na szarym ogonku, ale nic to, na Craftowych Warsztatach we Wrocku było cudnie, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  119. Życzę dużo powodzenia i siły, aby się utrzymać na rynku. Ja również ustawiam się w kolejce.
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Przepiękne candy. Wpisuję się na listę, możę mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  121. I ja się dopiszę na ostatnią chwilę, bloga wprawdzie nie mam, ale może nie wurzucisz ;) A wszystko przez warsztaty DZWC... zrobiłam dziś pierwszą w życiu deseczkę decu i nie mogę od niej oderwać wzroku!!! Jestem zachwycona efektami (zasługa zdolnej nauczycielki ;)) i rozglądam się za zestawem startowym, a tu proszę.... rozdają :D
    Dlatego staję w ogonku do tych piękności i pozdrawiam
    Magdalena
    maggichan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Kasiu, a ja tam kciuków trzymać nie będę - musi się udać i już! Nie ma innej opcji :)
    Jeszcze raz dzięki za super warsztaty! :*

    I staję w kolejce po te skarby - do 3 razy sztuka :P

    OdpowiedzUsuń
  123. Ustawiam sie i ja.Pozdrawiam i powodzenia!
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Jejku jakie cudności do wygrania. Grzechem by było się nie zapisać:)
    Staję w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. Trzymam kciuki za sklep :)
    A że zestaw nagród mnie urzekł, zapisuję się na te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Na szczęście jeszcze zdążyłam :)
    Życzę pomyślności w "dopinaniu guzików".
    Podzrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratuluję i staję w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Zestaw startowy? Fajnie byłoby go wygrać :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  129. Gratuluję i trzymam kciuki :).
    Staję w kolejce xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  130. Będę często wpadać. Życzę powodzenia.
    Zapisuję się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  131. Zapisuje sie w dlugasnek kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  132. świetne nagrody, więc i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ale daleko...no może akurat ja. Fajne te cukierasy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  134. Trafiłam tu przez Rionę i nie mogłam się oprzeć.Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  135. Wiem, ze już po :) ale ja tylko zeby wpaść i pogratulować!!! życzę sukcesów i powodzenia we wszystkich planach i zamierzeniach :) co by nie było koleżance po fachu :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Na dzień dzisiejszy pewnie już dobrze prosperuje sklepik. Miałaś nosa do interesu, bo teraz takie rzeczy mają wzięcie. A i jeszcze zapisy na szkolenia... no to jest co robić, co kupować i się rozwijać :D

    OdpowiedzUsuń