Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

poniedziałek, 23 maja 2011

Przepiśnik

Przepiśnik to praktyczny gadżet, przydatny każdemu, kto lubi by przepisy zawsze były pod ręką, zebrane w jednym miejscu. Może mieć różny format i styl, ale zawsze ułatwia życie wszystkim wiodącym prym w kuchennym królestwie. Dziś mój pomysł na taki notes. Zrobiony dla bardzo bliskiej mi osoby. Z okazji odpowiedniej okazji;)) Tadam:)



9 komentarzy:

  1. Zachwycający, smakowity! Bałabym się go używać, coby nie zapaćkać w kuchni tłustymi paluchami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może wzięłabym się z takim w końcu za gotowanie? a tak to tylko zapiekanki i shusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest:)
    Smutno mi z powodu warsztatów w Lubinie- zapisałam się na torebkę:( Buuuu tak chciałam:(
    Ale co się odwlecze to nie uciecze.Pozdrawiam Renatuśka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! ;D
    Ja potrzebuję coś takiego dla przyjaciółki. Tylko nie na przepisy, ale na coś innego, ale też robię takie rzeczy więc sobie poradzę. Chciałabym tylko żebyś odpowiedziała na kilka moich pytań, pisz do mnie na:dunaj.sara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń