Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

sobota, 26 marca 2011

Warsztaty we Wrocławiu

Dziś mam dla Was kilka - myślę, że ciekawych - informacji:)
Po pierwsze: dojechały do pracowni sznurki sutaszowe i wczoraj odbyły się pierwsze warsztaty (szkolenia) sutaszowe w Manualnie.pl. Grupa dopisała, było naprawdę sympatycznie, śmiechu i gry słownej przy okazji miałyśmy pod dostatkiem, a Lena tak fantastycznie poprowadziła zajęcia, że dziewczyny wyszły zadowolone, w zrobionych przez siebie naszyjnikach, bogatsze o całą furę ważnych i przydatnych informacji oraz umiejętności:) Tak trzymać;) Zdjęcia są, porobiłam, Lena też pstrykała, ale jeszcze siedzą w moim aparacie. Postaram się dzisiaj wieczorem do nich dobrać i najpóźniej jutro wstawię małą relację foto:)

Po drugie: w związku z licznymi prośbami o wyznaczenie kolejnego terminu na sutaszowe szaleństwa, mam przyjemność ogłosić, że już 4.04.2011 (tj. poniedziałek) od 16:30 będziemy robić kolczyki:) Szczegóły: tutaj.

Po trzecie: nie samym sutaszem człowiek żyje;) Dlatego zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na scrapbooking do Manualnie.pl. Pod okiem znanej Wam i lubianej Kasi-Oliwki 5.04.2011 (tj. wtorek) od godziny 11:00 będziemy robić śliczne scrapkowe datowniki:) Szczegóły: tutaj. Zobaczcie sami jakie cuda Kasia tworzy. Naprawdę warto przyjść na takie zajęcia!
   
Zapraszam!:)

7 komentarzy:

  1. A ja jeszcze raz dziękuję za to wspaniałe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się dzieje :)) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ....... no to super i niech sie kręci !
    Kasiu czy w takim razie, tak jak się umawiałysmy... mogę się wprosić na tą kawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu ja Tobie też dziękuję:)
    Kasiu - mam nadzieję, że się rozhula, bo pomysłów mam sporo;))
    Maryś - oczywiście, że tak!!! Serdecznie Cię zapraszam:) Od poniedziałku dzieć powinien być już w przedszkolu, więc jestem do Twojej dyspozycji, kiedy tylko możesz:) Już się cieszę!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A na kolczyki też bym się wybrała, ale drugi raz urlopu nie wyżebrzę. Może kiedyś w jakiś weekend, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OK! jutro?? nie wiem czy się wyrobię, może??? ale wtorek ........stawiaj wodę na kawę :-) tak koło południa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, było czad! Dziękuję wszystkim i Tobie też! Dawaj zdjęcia!!! :*

    OdpowiedzUsuń