Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

wtorek, 9 grudnia 2014

Exploding box

Ponieważ jest czas na bombki, mam dla Was dzisiaj - trochę przewrotnie - bombkę alternatywną;) Oto przed Państwem Exploding box. Zrobiony chwil temu kilka, ale nie miałam go kiedy pokazać, dlatego robię to teraz. Tym razem wersja imieninowa:) Tym razem, bo powstało u mnie już trochę box-ów na różne okazje. Bo tak naprawdę to bardzo fajny pomysł na prezent. Taki box nadaje się idealnie do złożenia życzeń, gratulacji, do sprezentowania paru groszy czy wręczenia pierścionka zaręczynowego. Zawsze wywołuje uśmiech i zaskoczenie u obdarowanych, więc taki podarunek na pewno będzie trafiony!






I żeby nie było;) To nie ja dokonałam odkrycia robiąc pierwszego boxa. Ten pomysł zobaczyłam po raz pierwszy na blogu u niedoścignionej Agnieszki ze Scrappassion.

1 komentarz: