Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

wtorek, 2 lipca 2013

Na zakończenie roku szkolnego

Już za nami koniec roku szkolnego, wakacjami czas się cieszyć. Za nami apele, ostatni dzwonek i podziękowania dla nauczycieli. Mój pierworodny skończył właśnie trzecią klasę. Zleciały nam te trzy lata niesamowicie... Dlatego chciałam w szczególny sposób wyrazić podziękowanie jego wychowawczyni, za to, że przez ten czas, dzień w dzień wkładała mnóstwo swojego wysiłku, empatii, dobrych chęci i serca, by kształcić młodego:) Z tej okazji powstał komplet biżuteryjny, który własnoręcznie wydziergałam szydełkiem (tak, tak, stało się niemożliwe - dopadła mnie mania dziergania!) z koralików Toho i Preciosa oraz kartka z serii "więcej wykrojników już nie miałam":) na bazie cudnych papierów UHK Gallery Gaj Oliwny i Eight Oliwkowe zawijasy. Sama kartka to lift cudnej kartki Doroty.






Pani się spodobało. A sznurów koralikowych będzie więcej!:D

1 komentarz: