Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

niedziela, 7 lipca 2013

Torebka z filcu

Niedawno miałam okazję przygotować dla mojej sympatycznej klientki Agnieszki specjalny prezent dla jej bliskiej przyjaciółki. Była to filcowana na jedwabiu torebka. Torba miała być w charakterze podobna do mojej czarnej torby z "kraterem", którą pokazywałam kiedyś tutaj, bo właśnie taka forma spodobała się Agnieszce. Powstało coś takiego:

W środku dwa magnetyczne zapięcia i zamiast podszewki - jedwabny szyfon


Torba jest dość spora. Z powodzeniem pomieści dokumenty formatu A4:)

7 komentarzy:

  1. Piękne kolorki i na pewno będzie pasować na każdą okazję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorów, fajny kształt, prezent idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest cudowna. Wszystkim się bardzo, ale to bardzo podobała. Moja przyjaciółka w pierwszym momencie nie mogła wydobyć z siebie słowa, jednak o tym już wiesz, bo mi mówiła, że napisała do Ciebie maila.
    Zdjęcia torebki świetne, choć tak naprawdę w 100% nie oddają jej uroku.
    Wszystkich zainteresowanych zapraszam do Pracowni Manualnie, tam część rzeczy prezentowanych na blogu można zobaczyć i naprawdę robią one jeszcze większe wrażenie.
    Ponadto Kasia ma wielki dar wsłuchiwania się w pragnienia klientów i realizowania tych pragnień. Torebka, która jest prezentowana przerosła moje najśmielsze oczekiwania.
    Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko,
    Aż nie wiem co powiedzieć:) Bardzo Ci dziękuję! Za ten komentarz, co mnie aż wzruszył, za każde Twoje dobre słowo, za cierpliwość do mnie;) Za to, że jesteś:* Ściskam i na kawę zapraszam:)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorota,właścicielka tego Dzieła
    Torebka jest naprawdę rewelacyjna,ktokolwiek ją zobaczy wpada w zachwyt a ja, nie posiadam się z radości że ona jest tylko moja.
    Pani Kasiu,raz jeszcze piękne dzięki za to cudo i gratuluję talentu, i wyobrażni.
    Pozdrawiam i mam nadzieję iż niebawem poznam Panią i osobiście podziękuję.Dorota

    OdpowiedzUsuń