Rękodzieło jest moją pasją, radością, a także sposobem wyrażania siebie i przepisem na życie... Będzie mi miło, gdy zostawisz po sobie komentarz:)

piątek, 27 czerwca 2014

Kartki na koniec roku szkolnego

"Wakacje, znów będą wakacje.
Na pewno mam rację,
Wakacje będą znów..."

A skoro wakacje, to i wcześniej zakończenie roku szkolnego. Z tej okazji udało mi się przygotować kilka kartek dla nauczycieli, w tym dwie dla moich chłopaków, a właściwie dla ich Wychowawczyń:)
Cudne sówki zawdzięczam uprzejmości Agnieszki Borysewicz, która przygotowała te digi-stemple. Dziękuję!













 Udanych wakacji i wielu okazji do naładowania swoich bateryjek Wam życzę:)


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki, takie wesołe :) Sowy w ławkach super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu jakie piękne karteczki zrobiłaś :) nauczyciele będą zachwyceni-jestem tego pewna! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś niesamowitego! Prześliczne!!! No i jeszcze z sowami, uwielbiam sówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykorzystałaś sówki , urocze karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie, manualnie odpadam :) boskie sówki!

    OdpowiedzUsuń